آذری جهرمی به نامه پزشکیان به ایرانیان خارج کشور واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نامه نوشتن به ایرانیان خارج از کشور، ایده‌ی خوبی است، اما اگر با ایرانیانی که در ایران زندگی می‌کنند، خوب و بهتر تا شود؛ خارجی‌هاشان بدون نامه هم حرف‌های ما را می‌پذیرند. این دومی اولویت بالاتر و مهم‌تری است.