رئیس قوه قضاییه: اتفاقات بندر شهید رجایی بهخاطر بیانضباطی بود.کالای خطرناک را در کنار کالای دیگر قرار دادند و این خسارت بزرگ بهبار آمد. وقتی یک مدیر احساس کند باید حساب پس بدهد عملکردش بهتر میشود.
فیلم/ اژهای: اتفاقات بندر شهید رجایی بهخاطر بیانضباطی بود

https://aftabhoghooghi.ir/?p=110074
مطالب مرتبط:
نظر خود را ثبت کنید:
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.







