انزلی- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نشست خبری بعد بازی با نساجی مازندران گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.


دریافت
۲۷ MB

تصویربردار: میلاد تلاوتی