قمار صنعت خودرو روی همکاری با چینی ها

  پرینت
شناسه خبر : 28302 | تاریخ انتشار : 20 دسامبر 2024 - 12:30 | 25 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :

در این قسمت از برنامه ویراژ به دنبال پاسخ این سوال بودیم که حضور چین در صنعت خودروی ایران نعمت است یا نقمت؟  حمیدرضا بهداد در گفت و گو با مازیار بیگلو، دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو روند همکاری چینی ها با صنعت خودرو را بررسی کرده.  پریسا عرفانی با همکاری علی […]

در این قسمت از برنامه ویراژ به دنبال پاسخ این سوال بودیم که حضور چین در صنعت خودروی ایران نعمت است یا نقمت؟ 

حمیدرضا بهداد در گفت و گو با مازیار بیگلو، دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو روند همکاری چینی ها با صنعت خودرو را بررسی کرده. 

پریسا عرفانی با همکاری علی رضوی نیز روند تولید خودروسازان خصوصی در بازه سال ۹۸ تا ۱۴۰۲ را زیر ذره بین برده است، در ادمه نیز روند صادرات زنجیره خودروسازی چین را طی سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳ را بررسی کردند. 

محمدرضا قاسمی در بخش معرفی برند این هفته به انگلستان رفته و داستان رولزرویس را برای ما تعریف می کند. میثم سلیمانی نیز در کارنما از حال و هوای بازار در آخرین هفته پاییز ۱۴۰۳ خبر می دهد.

 

نوشته های مشابه
پیش‌بینی روند واردات خودرو در سال ۱۴۰۴
اسارت خودروسازان در دستان سیاست گذار
بمب‌گذاری زیر بازار خودرو تهران
اکران ویژه خودرویی‌ها پایان یافت
ترامپ و بازار خودرو ایران در چهار سناریو
چالش‌های تولید و مونتاژ خودرو در ایران؛ از کمبود قطعات تا تحریم‌ها
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.